گروه صنعتی کاشی و سرامیک پرنیان

کاشی و سرامیک پرنیان

گروه صنعتی کاشی و سرامیک پرنیان

کاشی و سرامیک پرنیان

طراحی دکوراسیون داخلی شرقی با کاشی ایرانی

دکوراسیون داخلی شرقی در واقع فرهنگ و رسوم کشورهای شرق آسیا را به نمایش می‌گذارد که سبک‌هایی ساده و زیبا هستند. این سبک‌ها خصوصیات مختلفی دارند که به ‌نوبه خود توانسته‌اند مشهور و معروف باشند. منظور از کشورهای آسیای شرقی چین و ژاپن است که در دکوراسیون داخلی سبک‌های منحصربه‌فردی را اجرا می‌کنند که سبب محبوبیت بسیار زیاد در بین افراد شده است.

طرفداران این سبک معماری در سراسر دنیا وجود دارد که به دلیل آرامش خاصی که در چیدمان خانه ایجاد می‌شود مورد استقبال قرار گرفته است. به خاطر اعتقاد این کشورها به عقیده فنگ‌شویی همواره محیط‌هایی ایجاد می‌شود که آرامش داشته باشد و سعی کند که روحیه افراد را تقویت کند.

به همین خاطر است که علاقه‌مندان می‌توانند بیش‌ترین و بهترین محیط را با استفاده از دکوراسیون شرقی داشته باشند و در آن برای تمامی وسایل منزل محلی مناسب و مطلوب پیدا کنند. آرایش وسایل در دکوراسیون شرقی برای ایجاد محیط‌های آرامش‌بخش و دوستانه انجام می‌شود که بهترین و خاص‌ترین نوع قرارگیری وسایل است. در نتیجه به‌آسانی فضای داخل منزل همان چیزی خواهد شد که افراد به آن معتقد هستند و تمایل به داشتن آن دارند.

در این سبک معماری همواره از کاشی ایرانی استفاده می‌شود که هم جذابیت داشته باشد و هم بتواند مطلوب‌ترین فضا را ایجاد کند. در دکوراسیون داخلی شرقی از آنجا که بخش‌های ساده در کنار بخش‌های شلوغ می‌توانند فضا را آرایش کنند برخورداری از کاشی ایرانی با اصالت و طرح‌های شیک رایج بوده است و در آن سعی می‌شود که برای هر بخش از منزل کاشی ایرانی منحصربه‌فردی استفاده گردد.

ترکیب رنگ به‌خصوص در این نوع کاشی و وجود طرح‌های سنتی و مدرن در کنار هم افراد را در داشتن دکوراسیون داخلی شرقی بیش‌تر یاری می‌کند و سعی دارد که آن‌ها را موفق‌تر سازد. در ادامه بیش‌تر راجع به کاشی ایرانی و کاربرد آن در دکوراسیون شرقی صحبت خواهیم کرد.


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :


طراحی دکوراسیون داخلی شرقی با کاشی ایرانی

تفاوت کاشی کاری سنتی و کاشی کاری مدرن

دو سبک بزرگ در زمینهٔ کاشی ‌‌کاری وجود دارد که در تمامی نقاط اطراف خود می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در واقع این دو سبک کاشی ‌کاری ایجادکننده فضاها و دکوراسیون‌های منحصربه‌فرد هستند و قادر به خلق محل‌های جذاب و شیک شده‌اند. کاشی کاری سنتی و کاشی کاری مدرن از یکدیگر متمایز هستند اما به‌ طور کلی در فضاهای مختلف قابلیت اجرا در کنار هم را دارند.

در نتیجه تصویری از رنگ‌ها و طرح‌ها را در کنار هم ایجاد می‌کنند و طراوت و زیبایی را به محیط هدیه می‌دهند. هر کدام از این کاشی کاری ها مربوط به یک برهه زمانی هستند و قدمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. به ‌طوری ‌که در زمان‌های گذشته اثری از کاشی کاری مدرن نبود.

اما در حال حاضر اغلب دکوراسیون اطراف را کاشی کاری مدرن احاطه کرده است و سعی در به‌روز شدن و لوکس شدن محوطه‌ها دارد. کاربرد این دو سبک باهم مختلف است اما به‌ طور کلی علاقه‌مندان می‌توانند این دو را در کنار هم برای منزل به کار ببرند. کاشی کاری سنتی قابل اجرا در هر فضایی است اما کاشی کاری مدرن در محل‌هایی مانند آرامگاه‌ها و مساجد شکیل نبوده و نمی‌تواند محیط را به درستی زینت ببخشد.

افراد زیادی در خصوص این دو سبک کاشی‌ کاری فعالیت می‌کنند و سلیقه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهند. مهارت کاشی‌کاران سنتی بیش‌تر خواهد بود چرا که هنر ایرانی و اسلامی را تلفیق می‌کنند و سپس روی دیواره‌ها و کف‌پوش‌ها اجرا می‌نمایند. در نتیجه باید در سبک طراحی این ‌چنینی مهارت کافی داشته باشند.

نکات بسیار مهمی در خصوص کاشی‌ کاری سنتی و کاشی‌ کاری مدرن وجود دارد که افراد قبل از دکوراسیون کردن محیط مد نظر باید به آن آگاه شوند. در نتیجه تفاوت‌ها و کاربردهای این دو سبک معماری در ادامه توضیح داده‌ شده است که می‌توانید جهت آگاهی بیش‌تر به آن مراجعه کنید تا اطلاعات خود را تکمیل نمایید.


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :


تفاوت کاشی کاری سنتی و کاشی کاری مدرن

کاشی مراکشی در دکوراسیون، حس زندگی را به خانه هدیه کنید

کاشی مراکشی یکی از سبک‌های بی‌نظیر دکوراسیون را ایجاد می‌کند و به زیباترین حالت فضا را آراسته و شیک می‌سازد. افراد سخت‌پسند همواره انواع طرح‌های متنوع کاشی مراکشی را مورد استقبال قرار می‌دهند و سعی دارند که بخش‌های مختلف خانه را با این نوع کاشی آراسته سازند. استفاده از این محصول در انواع دکوراسیون‌ها امکان‌پذیر است و در نتیجه می‌توان با خیالی آسوده نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید بهترین محصول و جذاب‌ترین کاشی کرد. کاشی مراکشی طرح‌های سنتی و خاصی است که روی دیوارهای مکان‌های سنتی دیده می‌شود. اما امروزه به دلیل استقبال زیاد افراد در تمامی دکوراسیون‌ها به کار گرفته می‌شود و در جای‌جای خانه کاربرد دارد.

به همین خاطر است که تنوع آن روزانه در حال افزایش است. قدمت این محصول به قرون‌وسطی برمی‌گردد و افراد در آن زمان تمایل به داشتن طرح‌های این‌چنینی داشته‌اند. ایجاد کاشی‌هایی با رنگ‌های مختلف سبب رضایت افراد شده است و می‌تواند محبوبیت این محصول را زیاد کند. در نتیجه تنوع رنگ باعث هماهنگ شدن لوازم با این سبک کاشی می‌شود و می‌تواند محیط‌ها را به فضایی منحصربه‌فرد تبدیل سازد.

استفاده از کاشی مراکشی در دکوراسیون منزل زیبایی و نشاط را در بردارد و به دلیل وجود رنگ‌های بانشاط و زیبا در افزایش روحیه افراد نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. بنابراین انتخاب این کاشی بسیار حرفه‌ای و جذاب محسوب می‌شود. کاشی مراکشی در بخش‌های مختلف منزل مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام و حتی در اتاق نشیمن نیز کاربرد دارد و سبب افزایش جذابیت محصول شده است. بنابراین یک سری نکات در خصوص این محصول ایجاد می‌شود که در واقع مزیت‌ها و معایب آن را عنوان می‌کند. شما برای داشتن محیطی جذاب و شیک می‌توانید ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و سپس به انتخاب باکیفیت‌ترین کاشی مراکشی بپردازید.


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :


کاشی مراکشی در دکوراسیون، حس زندگی را به خانه هدیه کنید

آشپزخانه لوکس با کاشی مدرن

در گذشته برای آراسته کردن منزل از برخی مصالح ساختمانی استفاده می‌کردند و در واقع توجهی به دکوراسیون منزل نمی‌شد. اما امروزه با به وجود آمدن سبک‌های مختلف در ساخت محل‌های گوناگون در منزل هر کس بنا به سلیقه خود محل زندگی خود را آرایش می‌کند و می‌تواند بهترین محیط را ایجاد سازد. البته موفق شدن در این کار در نتیجه‌ی تحقیقات و پرس و جوی بسیار زیاد خواهد بود که در نهایت بتوان به جذاب‌ترین و زیباترین محیطی دست پیدا کرد که شایسته انسان امروزی هست. به‌ کار گیری درست اجزای استفاده‌کننده در محیط بسیار حائز اهمیت است و این کار وظیفه افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی بوده که بتوان منزلی لوکس و جذاب را به دست آورد.

پر طرفدارترین دکوراسیون‌ها در این برهه زمانی دکوراسیون‌های لوکس است که در محل‌های مختلف قابل اجرا هست و می‌توان به ‌طور کلی محل زندگی خود را به این سبک آرایش کرد. انتخاب این مورد از موارد دیگر بر اساس سلیقه افراد صورت می‌گیرد قادر به داشتن محیطی دل‌نشین با استفاده از وسایل مدرن خواهند بود. این سبک از آرایش منزل در آشپزخانه‌ها بیش‌تر قابل‌مشاهده است. برای داشتن آشپزخانه‌ای لوکس و شیک باید اطلاعاتی جامع در خصوص به‌کارگیری درست اجزا داشت تا در نهایت سبکی به‌روز و جدید ایجاد شود و افراد در خصوص داشتن این فضا رضایت کامل را داشته باشند.

در آشپزخانه لوکس تمامی اجزا و وسایل سر جای خود هست و ترکیب و چیدمان وسایل سبب کسل شدن افراد در این فضا نخواهد شد. در نتیجه افرادی که به سمت این سبک جذب می‌شوند کاملاً آگاهانه انتخاب خود را انجام می‌دهند و به فضاهای مدرن و منظم تمایل دارند. با وجود تمامی این شرایط جهت داشتن آشپزخانه لوکس می‌توان از کاشی‌های مدرن استفاده کرد که در انواع مختلف و بسیار متنوع وجود دارد و می‌تواند بهترین و خاص‌ترین فضا را ایجاد سازد. اطلاعات مهمی در خصوص ترکیب و دکوراسیون آشپزخانه لوکس با استفاده از کاشی مدرن وجود دارد که با مراجعه به مطالب ذیل می‌توان به آن‌ها آگاه شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود مطالب را به‌درستی مطالعه کنید.


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :


آشپزخانه لوکس با کاشی مدرن

انتخاب سرامیک مدرن برای سرویس بهداشتی ساده و شیک

افراد تمایل دارند که دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل انجام دهند و سعی دارند برای این کار از مصالح مناسب استفاده کنند. سرامیک‌ها در واقع پر استفاده‌ترین مصالحی هستند که در دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه به کار می‌رود و در سال‌های اخیر که افراد مزیت آن را به‌خوبی درک کرده‌اند، پرفروش‌تر و متنوع‌تر شده است.

سرامیک به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و همچنین در برابر آسیب و خرابی، می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای محیط‌های مرطوب باشد تا به‌سرعت از بین نرود و بتواند با طول عمر بالا در محیط وجود داشته باشد. همچنین به این صورت می‌توان زیبایی زیادی توسط سرامیک‌ها به دست آورد که در نتیجه محل موردنظر شیک و ساده خواهد شد.

سرامیک مدرن یکی از عواملی است که امروزه به دلیل تمایل بیش‌تر افراد به وسایل لوکس و محیط‌های شیک و ساده به کار می‌رود و می‌تواند برای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. سرامیک مدرن از مزیت‌های زیادی برخوردار است که از نظر کیفیت به آن توجه می‌کنیم اما به ‌طور کلی دارای انواع متنوعی است که زمان خرید می‌توان به‌راحتی مورد مدنظر خود را به دست آورد.

تنوع بالا شامل رنگ‌بندی و طرح‌های به‌روز و شیک است که خریداران را مجذوب می‌کند. اغلب سرامیک‌ها برای کف‌پوش‌ها استفاده می‌شوند اما امروزه برخی از انواع دیوارپوش نیز ایجادشده است که زیبایی چشمگیری دارد و در سرویس بهداشتی لوکس و مدرن به کار می‌رود.

نکته‌ای که در خصوص سرامیک مدرن در سرویس بهداشتی ساده و شیک به کار می‌رود این است که رنگ‌های آن باید با یکدیگر هماهنگ باشد و در واقع سبب افزایش روحیه افراد شود. به همین خاطر است که در زمینه‌ی دکوراسیون سرویس بهداشتی ساده از سرامیک مدرن استفاده می‌شود. حال کسانی که به مکان‌های لوکس و ساده تمایل دارند می‌توانند با آگاهی از نکات و موارد زیر سرامیک مدرن مدنظر خود را انتخاب کنند و یک سرویس بهداشتی منحصربه‌فرد با توجه به تمایل خود داشته باشند.


برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :


انتخاب سرامیک مدرن برای سرویس بهداشتی ساده و شیک